Salı, Nisan 07, 2009

Boka Batasıcalar

Bugün yeni bir müzik türü öğrendim; öğrenmez olaydım: Shitgaze.
Yaklaşık üç saat harcayıp 30 tane shitgaze grubu dinledim.

Peki elimde bu üç saatten yadigar ne kaldı?

HİÇ BİR SİK

Neden?

Çünki: Müzikte bir sik yoksa kayıdı sikik de yapsan, tizleri sonuna kadar da açsan da bir sik olmuyor.

Sadede geleyim: Sic Alps'i zaten seviyordum, Wavves'i de ne yalan söyliyim ayda bir dinleyesim geliyor.
Bu grupları dinlerken gavurun bunlara shitgazer dediğini; shitgaze yapan sittin tane grupçuk olduğunu bilmiyordum.
Bilmez olaydım.

3 yorum:

  1. googkhan9:19 ÖS

    bok, sictigim bok,
    zivanalara batasica bok
    bok, bok sictigim bok

    şit

    YanıtlaSil
  2. bu kadar çok osssuruktan teyyare müzik olduğunu gördükçe enginlere sığmam taşarım diyorum, ayrıca moderen rak pek de überallez

    YanıtlaSil
  3. Tarih ne diyor? 2009 diyor.
    Simdiki muzige donup baktigimizde acaba diyorum ki Burnt Ones, Disappears hatta Ariel Pink's Haunted Graffiti gibi gruplari da bu kategoriye sokabiliyor muyuz? Ya da etkilenmisler mi?
    Tartisin.

    YanıtlaSil