Pazar, Aralık 20, 2009

2009'da neler dinledik




7 yorum:

  1. şifre istiyo mesela ilkinde.

    YanıtlaSil
  2. güzelmiş lan bunlar
    a-aa

    YanıtlaSil
  3. geri alıyorum
    ve
    antlers'ı domalan nağmeler özel ödülüne aday gösteriyorum!

    YanıtlaSil
  4. Antlers'ı silin dedik silmediler. Senin "kedi gibi mırlayın anca" dediklerine örnek.

    YanıtlaSil
  5. Ertugrul bey blogumuzu okuyup bir siirle yili ozetlemis.

    Animal Collective’den olağanüstü bir şarkı dinliyorum.
    “My girls...”
    “Twilight” filminin de müziğini yapan Grizzly Bear’dan müthiş bir şarkı:
    “Cheerleader”.
    The Low Anthem topluluğu ve sanki “Crosby, Still Nash and Young geri döndü” dedirten bir şarkı.
    “Ohio...”
    “Fuck Buttons: Surf solar.”
    Graham Coxon söylüyor:
    “Brave the storm”.
    Arkasından çok farklı bir şarkı dinliyorum:
    “Keep the streets empty for me”.
    Sokakları benim için boşalt...
    Cyndi Lauper’ı al, Janis Joplin’i ekle, Jefferson Airplane’i yanına koy.
    Ruh çağırır gibi, 70’li yılları çağır.
    İşte ses oradan geliyor.
    “Fever Ray” diye bir topluluk.

    YanıtlaSil
  6. Sikimi daşşağımı özetlesin

    YanıtlaSil